avatar Witam na moim blogu. Po kilku latach spędzonych w Norwegii wróciłem w końcu na stare śmieci ;)

Dystans: 21804.72 km
Czas na rowerze: 40d 23h 55m
Najdłuższa trasa: 244 km
V-max: 73,62 km/h

W tym roku baton rowerowy bikestats.pl Rok 2015 button stats bikestats.pl Rok 2014 button stats bikestats.pl Rok 2013 button stats bikestats.pl Rok 2012 button stats bikestats.pl Rok 2011 button stats bikestats.pl
  • DST 44.88 km
  • VAVG 6.78 km/h
  • VMAX 55.00 km/h
  • Sprzęt Romet 29er [Archiwum]

Operacja Hovden

Środa, 24 lipca 2013 · dodano: 24.07.2013 | Komentarze 3

Było ciężko ale dałem radę. Niestety łącznie z 8km musiałem nosić rower na plecach idąc po bardzo stromych, długich i kamienistych trasach w górę. O podjeżdżaniu nie było nawet mowy, prowadzić rower też było trudno a chodzenie w spd po twardej i nierównej skale (albo kamieniach rodem z kamieniołomu) też nie należy do najprzyjemniejszych. Jeden but ucierpiał i coś ostrego przedziurawiło mi siatkę wentylacyjną po wewnętrznej stronie lewego buta. Niekiedy nawet nie wiedziałem jak daną sekcję przejść bo rower momentami był przysłowiową kulą u nogi (w praktyce ciężkim, metalowym klockiem na barku). No ale tak to jest jak się pcha w nieznane łudząc się, że na górze będzie przejezdnie. Teraz już mniej więcej wiem gdzie w tej okolicy z rowerem nie ma sensu się wybierać. Udało mi się też zaliczyć trasę "DH" dokładnie tą co jest pokazana na filmie: https://vimeo.com/13299332. Zjazd nie był taki trudny jak się spodziewałem a w sumie to wcześniej w ciągu dnia trafiały mi się gorsze zjazdy więc już byłem gotowy na wszystko. Wyciąg krzesełkowy (ławka z 4 miejscami siedzącymi) też działał ale jakoś nie czułem potrzeby go używać i postanowiłem wszędzie dotrzeć o własnych siłach. Z wyciągu może skorzystam z innym razem a wtedy wykupie bilet dzienny i na rowerze będę tylko zjeżdżał :)